Απολύτως υγιεινά

στις

16 υγιεινές τροφές …

Ένα καλό πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Δίνει την κατάλληλη ενέργεια που χρειάζεται για να ξεκινήσει καλά η μέρα. Αλλά φυσικά αυτό έχει να κάνει με αυτά που καταναλώνεις. Η επιλογή του κατάλληλου φαγητού για το πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσει η μέρα υγιεινά.

1) Καφές: Ένα ωραίο φρέσκο φλιτζάνι καφέ το πρωί είναι κάτι που απολαμβάνει η πλειοψηφία των ανθρώπων. Είναι πεπεισμένοι ότι τους βοηθά να ξυπνήσουν λίγο (και να παραμείνουν ξύπνιοι). Και έχουν δίκιο: ο καφές μας κρατά πιο πολύ σε εγρήγορση και εξασφαλίζει καλύτερη απόδοση. Εξάλλου έχει αποδειχθεί ότι η καφεΐνη στον καφέ βελτιώνει τη διάθεση μας και αυξάνει το μεταβολισμό μας. Επιπλέον, ο καφές μειώνει τον κίνδυνο του διαβήτη και των ηπατικών διαταραχών. Αρκετοί λόγοι για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα ωραίο φλιτζάνι καφέ!

2) Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι βελτιώνει την εγρήγορση και τη διάθεση, τα οποία, φυσικά, είναι ευχάριστα νωρίς το πρωί. Το πράσινο τσάι είναι από τις ποικιλίες τσαγιού με την λιγότερη επεξεργασία, πράγμα που σημαίνει ότι περιέχει τα περισσότερα αντιοξειδωτικά και φυσικές ουσίες. Το τσάι είναι επίσης καλό για την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, φαίνεται μάλιστα ότι λειτουργεί ενάντια στη γήρανση και προλαμβάνει την ανάπτυξη καρκίνου.

3) Γιαούρτι ελληνικό: Το ελληνικό γιαούρτι είναι κρεμώδες και γεμάτο πρωτεΐνες, οι οποίες είναι γνωστό ότι μειώνουν το αίσθημα πείνας. Άλλοι τέσσερις σημαντικοί λόγοι για να τρώτε Ελληνικό γιαούρτι για πρωινό είναι: είναι υψηλό σε πρωτεΐνες, χαμηλό σε υδατάνθρακες, καλό για το έντερο και πηγή βιταμίνης Β12. Επιπλέον, είναι επίσης μια πηγή ασβεστίου, το οποίο είναι απαραίτητο για τα υγιή οστά. Νόστιμο να το καταναλώσετε με νιφάδες βρώμης με ξηρούς καρπούς επίσης.

4) Αυγά: Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση αυγών στο πρωινό σας βοηθά να νιώθετε γεμάτοι καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων στο επόμενο γεύμα σας. Αν και περιέχουν υψηλή χοληστερόλη, δεν αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στους περισσότερους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, μειώνουν την πιθανότητα παρουσίασης καρδιακής πάθησης και βελτιώσουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Τα αυγά διεγείρουν το μεταβολισμό σας και σας βοηθούν να κάψετε περισσότερο λίπος γύρω από την κοιλιά σας. Οι κρόκοι αποτρέπουν την απορρόφηση λίπους και σας προσφέρουν σίδηρο, βιταμήνες Α και Β-12.

5) Τυρί Κότατζ: Το τυρί κότατζ είναι επίσης γνωστό ως Huttenkase και είναι ένα τυρί χαμηλών θερμίδων με ήπια γεύση. Το προϊόν αυτό έχει γίνει αρκετά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια, εν μέρει επειδή είναι τόσο υγιεινό. Το απαλό κρεμώδες τυρί είναι γεμάτο με σημαντικές ουσίες. Η πρωτεΐνη στο τυρί αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 70% των θερμίδων. Επιπλέον, περιέχει σημαντικές ποσότητες βιταμινών Β1, Β3 και Β6 και βιταμίνης Α, σίδηρο, μαγνήσιο, ασβέστιο, ψευδάργυρο και χαλκό. Αυτά θα ενισχύσουν τα οστά και θα βοηθήσουν στην πέψη μας. Εξάλλου, μια μερίδα από αυτό το Huttenkase θα εξασφαλίσει επίσης ότι δεν θα νιώθετε πεινασμένοι για την ώρα.

6) Νιφάδες Βρώμης: Οι νιφάδες βρώμης (oak flakes) είναι το καλύτερο είδος από όλα τα δημητριακά για πρωινό. Είναι φτιαγμένες από αλεσμένη βρώμη, η οποία είναι πολύ υγιεινή επειδή περιέχει β-γλυκάνη, μια μοναδική ίνα. Αυτή η ουσία σας εμποδίζει από το να πεινάτε και μειώνει τη χοληστερόλη. Τα αντιοξειδωτικά στη βρώμη μειώνουν γενικά τον κίνδυνο της υψηλής αρτηριακής πίεσης και διατηρούν την καρδιά υγιή. Βοηθούν επίσης τα κύτταρα στην κυκλοφορία του αίματος. Οι νιφάδες βρώμης μπορούν επίσης να συνδυαστούν άψογα με το πέμπτο προϊόν αυτής της λίστας.

7) Φρούτα: Από νεαρή ηλικία, πιθανότατα σας λέγανε αμέτρητες φορές ότι η κατανάλωση φρούτων είναι κάτι το υγιεινό. Αυτό δεν είναι ψέμα. Τα φρούτα είναι πράγματι πολύ θρεπτικά και πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και κάλιο. Η φυσική ζάχαρη στα φρούτα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να ξυπνήσετε το σώμα σας το πρωί και να κάνετε τον εγκέφαλο σας να λειτουργεί. Επιπλέον, η κατανάλωση φρούτων για μεγάλο χρονικό διάστημα μειώνει επίσης σημαντικά τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων.

8) Μούρα: Τα μούρα δεν σας βοηθούν μόνο να βελτιώσετε την υγεία σας, αλλά σας βοηθούν επίσης να κάψετε περισσότερο λίπος και να χάσετε βάρος ευκολότερα. Τα μούρα είναι σημαντική πηγή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και φυτικών ινών και περιέχουν σχετικά λίγες θερμίδες. Αυτά τα φρούτα μειώνουν επίσης την αρτηριακή πίεση, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, τον κίνδυνο αθηροσκλήρωσης και καρδιαγγειακών παθήσεων. Επιπλέον, σας προστατεύουν από κοινούς τύπους καρκίνου και καθυστερούν την ανάπτυξη όγκων.

9) Milkshake: Το ξεκίνημα της ημέρας με ένα μιλκσέικ πρωτεΐνης ή ένα smoothie δεν είναι καθόλου κακή ιδέα. Μειώνει την όρεξη για το υπόλοιπο της ημέρας και συμβάλλει στην ανάπτυξη μυϊκής μάζας. Επιπλέον, τα μιλκσέικ πρωτεΐνης βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά του ανθρώπινου σώματος, και προσφέρει όχι μόνο τη βάση για την ανάπτυξη των μυών, αλλά είναι εξίσου σημαντική για τα οστά, το δέρμα μας και για άλλους ιστούς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.