Βρώμη αντί σιτάρι

στις

Φτιάχνουμε τη δική μας μπάρα βρώμης

Βρώμη η καθημερινή σας συνήθεια…

Τώρα η υγιεινή διατροφή έγινε εύκολη υπόθεση!

Υγιεινή διατροφή καλύτερη ποιότητα ζωής
Τρόποι κατανάλωσης βρώμης
Υλικά: Ανακατεύουμε ελαφρώς στο μπλέντερ

Tips: Αν το επιθυμούμε, μπορούμε επίσης να προσθέσουμε μια χούφτα χοντροκομμένους ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα ή κάσιους ή καρύδια ανάλατα ή /και αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη όπως σταφίδες ή cranberries ή δαμάσκηνα.

  • 150-200γρ. Dukan Δημητριακά Βρώμης με κομμάτια σοκολάτας ή Dukan Μπισκότα Βρώμης με γεύση φουντούκι (για πιο ήπια γλυκιά γεύση) ή Νιφάδες βρώμης Fytro (Oat flakes)
  • 100γρ. ταχίνι ολικής
  • 40-80γρ. μέλι
  • Λάδι Καρύδας (Coconut oil)

Εκτέλεση: Το πρώτο βήμα είναι να προθερμάνουμε το φούρνο στον αέρα στους 180 βαθμούς, ενώ στη συνέχεια να ανακατέψουμε όλα τα παραπάνω υλικά με το λάδι καρύδας (για να αραιώσει ώστε να αδειάζεται) και πάρει γεύση το μείγμα και να τα τοποθετήσουμε σε ένα μπολ. Στη συνέχεια, σε ένα μικρό ταψάκι που θα έχουμε στρώσει λαδόκολλα, απλώνουμε το μείγμα με πάχος ένα εκατοστό (ένα δάχτυλο). Χαράζουμε στα κομμάτια που θέλουμε αργότερα να κόψουμε και ψήνουμε για 10 λεπτά (ή μέχρι να ξανθίσει το χρώμα ελαφρά).
Τέλος, βγάζουμε το μείγμα από το φούρνο και περιμένουμε να κρυώσει αρκετά. Κόβουμε σε κομμάτια, όσο είναι ακόμα μαλακή η υφή. Οι μπάρες αποθηκεύονται σε αεροστεγές δοχείο στο ψυγείο, αφού τις έχουμε αφήσει να κρυώσουν -αν μας περισσέψουν για την άλλη μέρα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.