Madras για τηγανι

στις

rice madras

Ινδική Κουζίνα – (Καυτερό με λαχανικά, ρύζι Μπασμάτι και Κάρρυ)

Σωτάρετε σε extra παρθένο ελαιόλαδο το ρύζι με τα λαχανικά για 2-3 λεπτά στο τηγάνι. Προσθέτετε λίγη ακατέργαστη ζάχαρη ανακατεύοντας. Κατόπιν ρίχνετε αρκετό νερό (650ml), αφήνοντας να πάρει βράση. Αφήνετε σκεπασμένο να σιγοβράσει για 15-20 λεπτά. Προς το τέλος προσθέτετε ανακατεύοντας ελαφρά τα μπαχαρικά.

Λαχανικά – Κάρρυ

Καρότο, κόκκινη και πράσινη πιπεριά, πράσο, κουνουπίδι ή άλλα της αρεσκείας σας π.χ. μπρόκολο, καλαμπόκι κλπ.
Κάρρυ (indian spice) σε σκόνη (Κουρκουμάς, κορίανδρος, πιπέρι, σκόρδο, τσίλι, πιπερόριζα,)
Θερμίδες Αμαγείρευτο —100gr=332 cal Bon Appétit!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.